Adres

Beesdestraat 76, 3077 HB Rotterdam

Contact opnemen

Onze werkzaamheden

de gebruikelijke taken van een administratiekantoor?

Administratieve en financiële dienstverlening


Tussenpersoon in het contact tussen u en de belastingdienst

U kent ze allemaal, de blauwe enveloppen. “Wat zullen we nu weer krijgen”, denkt u dan vast. Wat zou het dan toch prettig zijn als u iemand heeft die aan u uitlegt wat de belastingdienst van u wilt weten en hoe u dat moet aanleveren. R&R Administratie Service B.V. staat u bij. Wij kunnen desgewenst voor u corresponderen met de belastingdienst, dat scheelt u een hoop tijd die u weer kunt besteden aan (voor u) leukere zaken.

Verzorgen en doen van uw BTW aangifte


Veelal na afloop van een kwartaal moet in de maand daaropvolgend de btw aangifte worden gedaan. Hiervoor ontvangt u van de belastingdienst een uitnodigingsbrief. Zodra u alle inkoop-, verkoop-, bank- en kasstukken compleet heeft, verzorgen wij de rest. Wij dragen er zorg voor dat uw aangifte op tijd en nauwkeurig ingevuld binnen is bij de belastingdienst.

Het verzorgen van uw loonadministratie


Wanneer u personeel in dienst heeft moet daarvoor een loonadministratie worden bijgehouden. Wij kunnen voor u het complete pakket verzorgen zodat u er alleen voor hoeft te zorgen dat uw personeel op tijd en correct betaald wordt.

Wij kunnen voor u het volgende verzorgen:
- opstellen van arbeidsovereenkomsten
- aangifte loonheffingen
- verzending van loonstroken en jaaropgaven naar u en naar uw personeel
- advies met betrekking tot het aannemen en het ontslaan van personeel

Opstellen en bespreken van uw jaarstukken


Na afloop van een boekjaar stellen wij de jaarstukken voor u samen. Nadat we dit hebben gedaan zullen wij deze stukken met u bespreken en bekijken we wat er voor mogelijkheden voor u zijn. Deze stukken zult u tevens nodig hebben wanneer u bijvoorbeeld een financiering af wilt sluiten.



Hoe ziet zo'n gesprek eruit?


We pakken de jaarstukken erbij en nemen deze samen door. Wij leggen aan u uit wat al deze lastige termen (bijvoorbeeld activa, passiva, fiscaal eindresultaat e.d.) precies inhouden. Op basis van deze cijfers gaan we verder het gesprek in om te zien of het voor u slimmer is om te investeren of juist beter even te moeten wachten, zijn er fiscaal slimmere manieren om iets aan te pakken of wellicht andere mogelijkheden om belasting te besparen. Tot slot geven wij u de berekening mee hoeveel belasting u verschuldigd bent of terugkrijgt. Ons doel is dat wanneer u de deur uitgaat de jaarcijfers en de mogelijkheden voor u helemaal helder zijn. Tijdens dit gesprek is er zat ruimte om uw vragen te stellen.

Aangifte inkomstenbelasting


Aansluitend op de opstelling van de jaarstukken verzorgen wij ook de aangifte inkomstenbelasting voor de ondernemer en eventueel voor zijn of haar partner.

R&R Administratie Service B.V.

Is voor u de sparringspartner voor een zorgeloze administratie